Una di e cose più impurtanti per cunsiderà quandu u travagliu cù i tessuti è i tessili hè u filu chì hè adupratu per creà. Dui filati cumuni usati sò cotone è viscose, è mentre cerche puderanu aspittà simuti, anu una bella pruprietà. Eccu cumu si distingue trà u filu di cotone è u filu Viscose.
U modu più faciule di dì à a differenza trà u cotone è u viscosu hè fighjendu l'etichette nantu à i vistimenti o i tessuti chì travaglianu. Se l'etichetta dice chì l'articulu hè fattu da u 100% di cuttuni, allora hè fatta da filati di cotone. Simile, s'è l'etichettanu chì l'articulu hè fattu da 100% Viscose, poi hè fatta da Yarny Vicose.
Se ùn avete micca una etichetta per passà, allora ci sò altre modi per distinguere trà filetti di cuttuni è viscosi. Unu di i modi più faciuli hè di simpliciamente toccu è sentu u tissu. U cotone file hè cunnisciutu per u so mugnu, naturale, mentre hè u filatu Vignosa hè generalmente più liscia è sailyer à u toccu.
Un altru modu per distinguerà trà sti dui filati si vedenu u tissutu di u tela. U cotone di cotone hè generalmente tissutu in un mantellu pocu più grossu ch'è u viscose, chì hè spessu tissutu in un tissutu strettu, densu. Questu hè perchè i fibri di cuttuni sò più grossi più spessore di i fibre di viscose, chì sò spuntate da pulpa di legnu.
Se ùn site micca sempre sicuru se un tela o un vestitu hè fattu da filu di cotone o di viscosia, allora pudete fà una prova brusgiata. Pigliate un picculu pezzu di u tela è tene nantu à una fiamma aperta. U cotone filu brusgià lentamente è lascia un filu grisgiu, mentreì viscone filatu sarà rapidamente è cumpletamente è ùn lascià micca cendra.
In cunclusione, distinguendu trà i filati di cotone è di viscosia hè essenziale quandu travaglia cù tessuti è tessili. Upilizendu questi cunsiglii simplici, pudete facilmente distingue trà i dui è fà decisioni infurmati nantu à e toscriche chì travaglianu.
Tempu post: Mar-09-2023